Site Loader
Skip to content
  • Кафедра
  • Викладачі
  • Проекти
  • Студентам
  • Абітурієнтам
  • Наука
  • Події
  • Контакти
м. Київ, Іллєнка, 36/1
ktmkafedra@gmail.com
+38 044 481 44 57
0
м. Київ, Іллєнка, 36/1
ktmkafedra@gmail.com
+38 044 481 44 57
0

КАФЕДРА КІНО- І ТЕЛЕМИСТЕЦТВА

Інститут журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка

  • Кафедра
  • Викладачі
  • Проекти
  • Студентам
  • Абітурієнтам
  • Наука
  • Події
  • Контакти

Абітурієнтам

  • Home
  • Абітурієнтам
65106439_324479985151701_3801959051043012608_n
65180429_899177973753501_3170059741351116800_n
65192092_2221622824814713_1756451958308208640_n
65203090_861062357586692_3399867674535133184_n
65486240_344667509533277_5069331667332628480_n
65901455_677397189349838_7022832911250358272_n
65940603_907359242948621_8373519620975362048_n
IMG_20180331_220616_879-01
photo_2018-03-27_19-08-47
IMG_20180331_220618_366-01
Попереднє
Наступне
Спеціальності
Корисні поради
Інформація щодо вступу
Рекомендована література
Дні відкритих дверей
Спеціальності

Кафедра кіно- і телемистецтва пропонує такі освітньо-професійні програми:

  • ведучий програм телебачення, 
  • кіно-, телеоператорство, 
  • звукорежисура,
  • сценарна майстерність і режисура кіно та телебачення.
Корисні поради

Дружні поради абітурієнтам від студентів нашої кафедри — корисні та актуальні! Якщо не знайшли відповідь на своє питання — пишіть у коментарі!

Спеціально для вас — приклад виконання завдань творчого конкурсу. Ви можете зробити так…або ще краще! 

Інформація щодо вступу

Реєстрація на творчий конкурс

Під час реєстрації вступник зазначає інформацію про себе, надає контактну інформацію та обирає освітню програму. Після реєстрації вступник отримує підтвердження протягом трьох робочих днів.

Якщо ви хочете вступати на декілька освітніх програм спеціальності «Аудіовізуальне мистецтво та виробництво» – реєструватись на кожну освітню програму необхідно окремо.

Процедура проведення творчого конкурсу

Абітурієнти залишають верхній одяг, сумки, мобільні телефони та інші засоби зв’язку у відведеному для цього місці.

Для проходження творчого конкурсу абітурієнти допускаються лише з документами, ручкою з чорнилом синього або чорного кольору та пляшкою води 0,5 л (за необхідності).

Після початку творчого конкурсу допуск абітурієнтів в аудиторію забороняється.

Особи, які запізнилися з поважних причин, до участі у творчому конкурсі допускаються за рішенням Відповідального секретаря Приймальної комісії. При цьому додатковий час на виконання завдання не надається.

Робота має бути написана ручкою з чорнилом синього або чорного кольору. При цьому чернетка (за наявності) та чистовик повинні бути позначені та відокремлені. Чернетка роботи не перевіряється.

Робота вступника має бути написана на аркушах, виданих абітурієнтові в аудиторії. У разі необхідності абітурієнту видаються додаткові аркуші.

Абітурієнт заповнює першу сторінку письмової роботи і підписує тільки першу сторінку. У разі наявності будь-яких прізвищ, підписів і позначок, що не мають відношення до змісту роботи, написаних на будь-якій іншій сторінці роботи, така робота абітурієнта дешифрується і перевіряється особисто головою екзаменаційної комісії.

Після завершення роботи абітурієнт здає викладачам письмову роботу і чернетку (за наявності) окремо.

Для творчих завдань, які не мають письмової складової, обов’язково проводиться аудіо-, відеозапис.

Перебуваючи в аудиторії, абітурієнт повинен виконувати всі вимоги викладачів, які знаходяться в аудиторії. Якщо виникає запитання, абітурієнт має підняти руку і чекати, доки підійде відповідальний за аудиторію.

В екстрених випадках дозволяється вихід абітурієнта з аудиторії тільки з дозволу викладачів, присутніх в аудиторії, та у супроводі.

Під час виконання письмових завдань абітурієнтам забороняється:
– розмовляти та заважати присутнім;
– мати при собі будь-які електронні пристрої або інші допоміжні засоби
чи матеріали. Наявність будь-яких електронних пристроїв (навіть у вимкненому стані), а також допоміжних засобів чи матеріалів, прирівнюється до їх використання. Виняток становить творче випробування для вступу на освітню програму «кіно-, телеоператорство».

У разі порушення абітурієнтом цих правил, викладачі, які присутні в аудиторії, складають відповідний акт, абітурієнт має залишити аудиторію. На екзаменаційній роботі такого вступника член екзаменаційної комісії вказує причину відсторонення та час. При перевірці така робота дешифрується і за неї виставляється оцінка, менша мінімальної кількості балів, визначеної Правилами прийому для допуску до участі в конкурсі, незважаючи на обсяг і зміст написаного.

Детальніше про вступ:

Офіційна сторінка КНУ: http://vstup.univ.kiev.ua/   

Офіційна сторінка Інституту журналістики: http://www.journ.knu.ua/abit/

Рекомендована література

Спеціалізація «Ведучий програм телебачення»

  1. Антоненко-Давидович Б. Як ми говоримо. – Київ, 1991. – 260 с.
  2. Кукуруза Н. Майстерність ведучого: навчальний посібник. – Івано-Франківськ,, 2010. – 176 с.
  3. Томан Іржи. Мистецтво говорити. – Київ, 1989. – 95 с.
  4. Тоцька Н. Сучасна українська літературна мова: завдання і вправи. – Київ, 1995. – 400 с.
  5. Професія: ведучий телевізійних програм 
  6. Вступ до спеціальності
  7. Акторська майстерність

Спеціалізація «Кіно-, телеоператорство»

  1. Волынец М. Профессия: оператор : Учеб. пособие для студентов вузов – 2-е изд., перераб. и доп. – М. : Аспект Пресс, 2008. – 184 с.
  2. Головня А. Мастерство кинооператора. М. : «Искусство», 1995. – 240 с.
  3. Гудридж Майк, Грирсон Том. Профессия : кинооператор. – М. : Рипол-Классик, 2014. – 192 с.
  4. Десять операторских биографий // сб. М. : «Искусство», 1978. – 207 с
  5. Кохно Л. Данило Порфирович Демуцький. – К. : Мистецтво, 1965. – 97 с.
  6. Медынский С. Оператор: Пространство. Кадр: учеб. пособие для студентов вузов. – М. : Аспект    Пресс, 2011. – 111 с.
  7. Основи операторської майстерності
  8. Вступ до спеціальності 

Спеціалізація «Сценарна майстерність, режисура кіно- та телебачення»

  1. Довженко О.П. Твори: в п´яти томах. Т. 4. – Київ, Дніпро, 1965. – 355 с.
  2. Левчук Т.В., Ильяшенко В.В. Кинорежиссура. – Київ, Мистецтво, 1981. – 243 с.
  3. Ромм М.И. Беседы о кино. – Москва, Искусство, 1964. – 367 с.
  4. Станиславский К.С. Моя жизнь в искусстве. – Москва, Искусство, 1962.– 574 с.
  5. Ширман Р.Н. Алхимия режиссуры.  – Київ, «Телерадиокурьер», 2008. – 448 с.  
  6. Професія: сценарист кіно і телебачення
  7. Професія: режисер кіно і телебачення 
  8. Вступ до спеціальності  

Спеціалізація «Звукорежисура»

  1. Алдошина И., Приттс Р. Музыкальная акустика: учебник. – Санкт-Петербург, Композитор, 2006. –  720 с.
  2. Воскресенская И. Звуковое решение фильма. – Москва, Искусство, 1978. – 123 с.
  3. Закревский Ю. Звуковой образ в фильме. – Москва, Искусство, 1970. – 128 с.
  4. Маньковский В. Основы звукооператорской работы: учебное пособие. – Москва, Искусство, 1985. – 240 с.
  5. Рязанцев Л. Звукорежисура: навч. посібник. – Київ, ДАКККіМ, 2009. – 144 с.
  6. Професія: звукорежисер кіно і телебачення
  7. Вступ до спеціальності 

Дні відкритих дверей

Слідкуйте за оновленням інформації.

ktm / Posted on 03.02.201803.02.2021 / 0

Контакти

Кафедра КТМ © Усі права захищено. Business Gravity Theme by Keon Themes

ALLCHANNELS

You can now follow us on telegram channel.

JOIN CHANNEL
CLOSE