









Кафедра кіно- і телемистецтва пропонує такі освітньо-професійні програми:
Дружні поради абітурієнтам від студентів нашої кафедри — корисні та актуальні! Якщо не знайшли відповідь на своє питання — пишіть у коментарі!
Спеціально для вас — приклад виконання завдань творчого конкурсу. Ви можете зробити так…або ще краще!
Реєстрація на творчий конкурс
Під час реєстрації вступник зазначає інформацію про себе, надає контактну інформацію та обирає освітню програму. Після реєстрації вступник отримує підтвердження протягом трьох робочих днів.
Якщо ви хочете вступати на декілька освітніх програм спеціальності «Аудіовізуальне мистецтво та виробництво» – реєструватись на кожну освітню програму необхідно окремо.
Процедура проведення творчого конкурсу
Абітурієнти залишають верхній одяг, сумки, мобільні телефони та інші засоби зв’язку у відведеному для цього місці.
Для проходження творчого конкурсу абітурієнти допускаються лише з документами, ручкою з чорнилом синього або чорного кольору та пляшкою води 0,5 л (за необхідності).
Після початку творчого конкурсу допуск абітурієнтів в аудиторію забороняється.
Особи, які запізнилися з поважних причин, до участі у творчому конкурсі допускаються за рішенням Відповідального секретаря Приймальної комісії. При цьому додатковий час на виконання завдання не надається.
Робота має бути написана ручкою з чорнилом синього або чорного кольору. При цьому чернетка (за наявності) та чистовик повинні бути позначені та відокремлені. Чернетка роботи не перевіряється.
Робота вступника має бути написана на аркушах, виданих абітурієнтові в аудиторії. У разі необхідності абітурієнту видаються додаткові аркуші.
Абітурієнт заповнює першу сторінку письмової роботи і підписує тільки першу сторінку. У разі наявності будь-яких прізвищ, підписів і позначок, що не мають відношення до змісту роботи, написаних на будь-якій іншій сторінці роботи, така робота абітурієнта дешифрується і перевіряється особисто головою екзаменаційної комісії.
Після завершення роботи абітурієнт здає викладачам письмову роботу і чернетку (за наявності) окремо.
Для творчих завдань, які не мають письмової складової, обов’язково проводиться аудіо-, відеозапис.
Перебуваючи в аудиторії, абітурієнт повинен виконувати всі вимоги викладачів, які знаходяться в аудиторії. Якщо виникає запитання, абітурієнт має підняти руку і чекати, доки підійде відповідальний за аудиторію.
В екстрених випадках дозволяється вихід абітурієнта з аудиторії тільки з дозволу викладачів, присутніх в аудиторії, та у супроводі.
Під час виконання письмових завдань абітурієнтам забороняється:
– розмовляти та заважати присутнім;
– мати при собі будь-які електронні пристрої або інші допоміжні засоби
чи матеріали. Наявність будь-яких електронних пристроїв (навіть у вимкненому стані), а також допоміжних засобів чи матеріалів, прирівнюється до їх використання. Виняток становить творче випробування для вступу на освітню програму «кіно-, телеоператорство».
У разі порушення абітурієнтом цих правил, викладачі, які присутні в аудиторії, складають відповідний акт, абітурієнт має залишити аудиторію. На екзаменаційній роботі такого вступника член екзаменаційної комісії вказує причину відсторонення та час. При перевірці така робота дешифрується і за неї виставляється оцінка, менша мінімальної кількості балів, визначеної Правилами прийому для допуску до участі в конкурсі, незважаючи на обсяг і зміст написаного.
Детальніше про вступ:
Офіційна сторінка КНУ: http://vstup.univ.kiev.ua/
Офіційна сторінка Інституту журналістики: http://www.journ.knu.ua/abit/
- Антоненко-Давидович Б. Як ми говоримо. – Київ, 1991. – 260 с.
- Кукуруза Н. Майстерність ведучого: навчальний посібник. – Івано-Франківськ,, 2010. – 176 с.
- Томан Іржи. Мистецтво говорити. – Київ, 1989. – 95 с.
- Тоцька Н. Сучасна українська літературна мова: завдання і вправи. – Київ, 1995. – 400 с.
- Професія: ведучий телевізійних програм
- Вступ до спеціальності
- Акторська майстерність
- Волынец М. Профессия: оператор : Учеб. пособие для студентов вузов – 2-е изд., перераб. и доп. – М. : Аспект Пресс, 2008. – 184 с.
- Головня А. Мастерство кинооператора. М. : «Искусство», 1995. – 240 с.
- Гудридж Майк, Грирсон Том. Профессия : кинооператор. – М. : Рипол-Классик, 2014. – 192 с.
- Десять операторских биографий // сб. М. : «Искусство», 1978. – 207 с
- Кохно Л. Данило Порфирович Демуцький. – К. : Мистецтво, 1965. – 97 с.
- Медынский С. Оператор: Пространство. Кадр: учеб. пособие для студентов вузов. – М. : Аспект Пресс, 2011. – 111 с.
- Основи операторської майстерності
- Вступ до спеціальності
- Довженко О.П. Твори: в п´яти томах. Т. 4. – Київ, Дніпро, 1965. – 355 с.
- Левчук Т.В., Ильяшенко В.В. Кинорежиссура. – Київ, Мистецтво, 1981. – 243 с.
- Ромм М.И. Беседы о кино. – Москва, Искусство, 1964. – 367 с.
- Станиславский К.С. Моя жизнь в искусстве. – Москва, Искусство, 1962.– 574 с.
- Ширман Р.Н. Алхимия режиссуры. – Київ, «Телерадиокурьер», 2008. – 448 с.
- Професія: сценарист кіно і телебачення
- Професія: режисер кіно і телебачення
- Вступ до спеціальності
- Алдошина И., Приттс Р. Музыкальная акустика: учебник. – Санкт-Петербург, Композитор, 2006. – 720 с.
- Воскресенская И. Звуковое решение фильма. – Москва, Искусство, 1978. – 123 с.
- Закревский Ю. Звуковой образ в фильме. – Москва, Искусство, 1970. – 128 с.
- Маньковский В. Основы звукооператорской работы: учебное пособие. – Москва, Искусство, 1985. – 240 с.
- Рязанцев Л. Звукорежисура: навч. посібник. – Київ, ДАКККіМ, 2009. – 144 с.
- Професія: звукорежисер кіно і телебачення
- Вступ до спеціальності
Слідкуйте за оновленням інформації.